Stoc autoturisme 0264 438 121 office@inter-auto.ro

Vino în echipa noastră! - RMB Inter Auto

 

Candidatul Ideal

• Studii superioare;
• Abilitati foarte bune de comunicare, prezentare si organizare;
• Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
• Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
• Respectarea termenelor limita;
• Spirit de echipa, flexibilitate;
• Atitudine pozitiva si proactiva;
• Cunostinte operare PC (Microsoft Office); Internet, e-mail;



Competente:

  • Abordabilitate - Sa fie usor de abordat; sa faca eforturi pentru a usura contactul cu ceilalti; sa fie cald, placut, un bun ascultator.
  • Orientare catre client - Sa actioneaza avand dorintele clientului in minte; leaga si mentine relatii cu clientii, le castiga increderea si respectul.
  • Cunostinte functionale - Sa aiba cunostintele si talentele functionale pentru a rezolva sarcinile de serviciu cu succes.
  • Intelegere interpersonala - Relationeaza foarte bine cu toate tipurile de oamenii: colegi, sefi, oameni din interior si exterior; construieste relatii convenabile; foloseste diplomatia si tactul; poate detensiona situatii complicate foarte usor.
  • Relationarea si colaborarea cu echipa - Este vazut ca un team-player, castiga foarte usor increderea si suportul echipei.
  • Solutionarea problemelor - Gandeste logic, gaseste solutii efective pentru probleme dificile; incearca variante alternative; observa detalii dincolo de ce este evident.
  • Orientare catre rezultate - Este in mod constant unul din cei mai buni oameni, performeri; doreste sa fie primul; se motiveaza singur pentru a avea rezultate excelente.
  • Integritate si incredere - Pastreaza confidentialitatea, este un om de incredere
  • Orientare catre actiune - Munceste mult; este plin de energie si orientat spre actiune vazand in toate activitatile sale o provocare.
  • Organizare - Poate orchestra mai multe activitati in acelasi timp.
  • Confruntarea cu incertitudinea - Poate decide si actiona fara sa aiba imaginea de ansamblu a problemei completa; nu este deranjat cand lucrurile raman in aer; se descurca comfortabil in situatii de risc si incertitudine.
  • Prioritizarea saricinilor alocate - Gestioneaza timpul in vederea rezolvarii in primul rand a lucrurilor importante si urgente. Se focuseaza pe sarcinile prioritare.
  • Abilitati interpersonale - Relationeaza bine cu toate tipurile de oameni, in orice zona din interiorul organizatiei si in afara companiei; construieste relatii apropiate, constructive si eficiente; foloseste diplomatia si tactul; se simte confortabil in interactiunea cu colegii chiar si in situatii tensionate.

 

Descrierea jobului

  • Raspunde la telefon preluand corect cererile, mesajele si le transmite destinatarilor.
  • Întâmpină independent și abordează toți clienții și vizitatorii, garantand faptului că ei sunt tratați cu atenție pe parcursul vizitei lor.
  • Transmite directivele din partea superiorilor. Controleaza modul in care s-au respectat directivele transmise.
  • Furnizeaza informatii/rapoarte referitoare la stadiul lucrarilor/activitatilor care i-au fost repartizate
  • Tine evidenta dosarelor de vanzari, si a contractelor in derulare, urmareste in sistemul GO si AFAB derularea productiei autovehiculului.
  • Tine legatura cu importatorul MBRO
  • Se asigura ca fiecare dosar este complet.
  • Opereaza in mod constant in programul GO, si efectueaza toate operatiunile cerute de program si specifice acestuia.
  • Duce la indeplinire orice sarcina primita care are legatura cu derularea contractelor de vanzare cumparare, inregistrarea si urmarirea in GO a autoturismelor si realizarea raportarilor.